måndag 1 september 2008

Match: ÅbyB - Rosenfors

Måste säga att vi hade denna matchen istort sätt hela matchen, av någon anledning fick vi inte in något mål (kan det bero på att jag fick spela på top?). Tyvärr blev det en snörplig förlust med 0-1 pga av en liten målvaktsmiss som i övrigt hade varit kanon, precis som de senaste matcherna. Men som målvakt har man inte råd med några misstag (I know the feeling) å matchen slutade som den gjorde. Men till försvar måste jag säga att vår oförmåga till att få bollen i nätet oxå räknas som en bidragande orsak till förlusten. Men men jag kan bedömma min egna insats som ganska dålig, är inne i någon svacka där jag inte lyckas ta mig ur och komma in i andra andningen. Skyller på att jag kastades in i en match som jag inte skulle spelat efter att ha suttit 18h i en bil. Då är man inte så pigg i benen. Vi kommer att ta igen detta nästa match :)

Inga kommentarer: