måndag 16 februari 2009

Helgen i bilder

Denna helgen har jag varit ute och fotat lite. Det har ju varit underbart väder så man får ju passa på. Dock var jag inte så inspererad så det blev inte så mycket bilder. Jag var och fotade ute i Kronoberg och i Sandsbro. När jag var i Sandsbro fick jag till och med mor och far på en liten tur i skogen, det var mysigt. Lite som den gamla goda tiden (fattas bara en hund som springer runt och busar i snön). Vi hade med oss korv, varm choklad och bullar. Jag klagar inte :)




Spillkråka
Hann även med ett besök ute i Åby med lite fika men framför allt PULKAÅKNING. Har inte åkt pulka på hela året så jag hade kul, hoppas att Theo och Melvin oxå tyckte att det var roligt ;)









Jag lägger även med ett bildbevis på att mamma har åkt pulka, och hon verkade oxå tycka att det var skojigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Satan vad (r)urinen lutar................