fredag 16 januari 2009

Examensdag

Igår var det examenshögtid, så jag antar att man kan kalla sig fröken nu då. Eller.... hmmm känns konstigt i alla fall. Ska nog inte kalla mig det förrän jag har fått mitt examensbevis å det kan ju dröja ett tag. Examensarbetet ska rättas, åtgärdas rättas igen å publiceras. Sen tar det tydligen typ 3 veckor innan de har behandlat examensansökan, och ansökan får man ju inte skicka in innan man har fått in alla poäng. Skit samma, nåt mer pluggande blir det inte i alla fall. Men jag var på examenshögtiden igår i alla fall så att jag kunde få mitt namn uppropat och få en ros. Alltid nåt.

På väg till högtiden

Jag får en ros

Ehhhh glad för min ros
Nu väntar jag bara på att jag oxå ska få åka till Frankrike (bara en vecka kvar). Sen kanske man kan börja fundera på vida man ska kalla sig fröken eller inte.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis fröken.

Anonym sa...

Den obligatoriska sjaffsen som bevisar att du är fröken. När får vi se dig i gudrun sjödén utstyrsel?

Anonym sa...

Hehe, Fröken Emma.. jag hade helt glömt av att du hade en blogg. Roligt värre! :D Jasså, nej nu har du ju snarare mer tid för att blogga.. när du har tagit din examen och är klar med pluggandet (för ett tag iallafall)! :)Fin du var på bilden btw. är det blomman som du snackade om.. ?