torsdag 22 januari 2009

Puderpump i Frankrike

Imorgon bär det av till Frankrike... Wwwwiiiiieeee! Som överskriften berättar så hoppas jag på att det kommer att vara MASSOR av snö, gärna orörd oxå så att jag kan nyttja mina skidor till fullo. Ska bli så jäkla skönt. Känner dock att jag åker på en förkyldning, antagligen efter alla mina andra sjukdomar så har jag varit lite klen och blivit smittad. Men inte ska en liten sketen förkyldning stoppa mig för att komma ner till det vita guldet. Finns inget som inte lite alvedon kan stoppa haha (eller jo influensan). Så imorgon hägrar 26h i buss, mmmmm vad jag längtar, eller INTE. Men men kan offra lite tid av mitt liv för att få åka ordentligt med skidor. Tyvärr är ju en vecka lite för kort för att hinna med allt man vill göra men jag tar igen det nästa år.
Har sjuuuukt mycket grejer med mig (hoppas att jag inte blir utskrattad av övriga resenärer) men det är nog inte så många som har världens kameraväska med sig. Vet inte hur många liter den är på men den tar typ en tredjedel av min ENORMA väska. Orkar inte ta kort å visa på min fina packning för allt jag kan ta kort med ligger nedpackat. Men när jag har kommit hem så har jag förhoppningsvis en MASSA snygga bilder som jag kan delge alla.

Nä nu måste jag packa vidare!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas ni har det bra där nere i Frankrike. Jag hoppas på fina kort, när ni är tillbaka i Sverige ;) / Lee

Anonym sa...

BILDER??