tisdag 17 mars 2009

Aldrig utan sin kamera

Asså jag gick i valet å kvalet om jag skulle ha med mig min kamera till skolan idag eftersom vi skulle ut i skogen. Tyvärr hade jag fått lämna min fika hemma om kameran skulle med och med mina skyhöga pensionärspoäng så prioriterade jag självklart fikat :P I campusskogen finns ju ändå inte så mycket att se. Tji fick jag. Vid fikan fick en kille i klassen syn på en huggorm. Ganska stor och fin. Fuck tänkte jag som inte hade min kamera med mig och kunde dokumentera ett säkert vårtecken. Sen blev vår lärare lite smått hysterisk ;) för hon hittade en svart huggorm på stigen. Inte alls lika vanlig. Så där fick jag för att jag prioriterade nyponsoppa och kolakakor istället för ett fin kort på orm i vårsolen. Så nu ska jag lita på min magkänsla och aldrig vara naken (dvs vara utan kamera).

Inga kommentarer: