fredag 27 mars 2009

Trysil 2009

Nu bär det iväg till Trysil IGEN! Ska bli så jävla gött. Visserligen vill man väl kanske inte ha med snö att göra nåt mer, men det gäller bara här nere i söder. I Trysil är det 1,5m snö å det tänker jag nyttja till fullo.
Jag har fått in alla poäng på min utbildning, och jag klarade första stora examinationen på nya kursen med bravur så nu är jag värd lite semester. Och semester ska det verkligen bli, ska bara bli omhändertagen och lata mig i solen :).
Ska börja veckan med att fota på Sweet rumble. Alla som är något i världen inom jibbing är på det tävlingen så den får man bara inte missa. Tänkte kändisspana lite på killarna i Miami Inc som tydligen skulle hålla till där med. Hoppas bara att vi hinner upp till 18 så att jag inte missar tävlingen, vi ska nämligen göra ett litet pitstop vid Hornborgasjön för att fota lite Tranor. Just nu är det 10 000 där så det kan ju vara lite svårt att välja ut vilken man vill fota ;) Sen väntar en veckas stek i vårsolen.

Aja nu hinner jag inte skriva mer, ska upp kl 6 imorgon så jag måste sova nu.
Till laget: hoppas att det går bra på matchen på söndag, LYCKA TILL!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lite bilder vore trevligt...