onsdag 8 april 2009

Orientering Moheda

Lika bra att jag ber om ursäkt för mitt språk redan från början. Men jag är så jävla pissigt könsords-förbannad just nu. Å jag hinner egentligen inte sitta här å skriva för jag har så jävla mycket annat att göra (typ som att slänga min mobil i väggen för den hänger ju sig hela jävla tiden), men jag måste skriva av mig lite. Det kommer snart bilder från Trysil men jag måste hinna å sitta lite med de först å ordna till de innan jag lägger in de här å det finns inte riktigt tid till sånt just nu. Men lite tid finns det att svära över den här jävla orienteringen.
Jag var som sagt å orienterade idag som vanligt på våren å hösten när det är 4-dagars. Det brukar ju gå skit bra och jag brukar snarare vara bland de första istället för som i dag garanterat sist. Min styrka som orienterare (motionär) är att läsa kartan men idag vet jag inte vad som hände. Jag brukar väl tillåta mig själv att springa lite fel på kanske en kontroll men idag var jeg HELT fel ute på typ 3st. Så pinsamt jävla skit dåligt gick det. Typ 40min sämre än min sämsta tid förra året som var 45min på en medelsvår bana. Nä det var fan pinsamt att sätta i spotidenten när jag var framme för jag visste ju att tiden skulle vara pinsamt dålig. Nu vill jag bara slå på mig själv å skrika (helt normalt), å den här ilskan skulle jag behöva på fotbollsplanen för då hade inte en jävel kommit förbi mig. Men jag är inte lika självsäker ute på planen så att jag kan bli så här arg på mig själv (om om jag står i mål då). GGGGAAAAAAA!!!!! Vad arg jag är, hur fan kunde man bara springa så här jävla kukvilse. Å jag ska vara idrottslärare till på köpet. Jag kände redan innan jag startade att det inte skulle bli något toppresultat direkt men jag trodde ju aldrig att det skulle bli så HÄR dåligt.
Aja nu ska jag in i duschen å dra något gammalt över mig............. Fan jag kommer ju inte kunna sova i natt heller för att jag fortfarande kommer att vara så jävla arg.
Hej så länge!

1 kommentar:

Lee sa...

Emma emma.. det är lätt hänt. Usch jobbigt när det inte går alls som man tänkt eller vill. Du får tänka så här "nästa gång gör jag dubbelt så bra tid.. " :)