torsdag 16 april 2009

Orientering, bullar och träningsläger

Igår var det orientering igen och med tanke på hur det gick förra gången kunde det ju bara gå bättre. Och det gjorde det. Även om jag denna onsdag orienterade med en begynnande migrän (inget att rekomendera, det är tungt som satan och man får betala för det sen). Men jag fick tredje bästa tid i alla fall, 2min efter den som vann. Är ändå lite arg på mig själv eftersom jag sprang fel på 2 kontroller (hur jag lyckades med det på den här extremt lätta bana förstår jag inte), så jag hade ju kunnat vara högst upp på listan men jag får satsa på det nästa gång istället. Nu måste jag ju ändå vara nöjd med att jag kom i mål på hyfsad tid. Och jag fick ju lite extra löpträning på de kontrollerna jag missade ;)

Tidigare under dagen hade jag bakat bullar :D Gott som stryk, speciellt när solen skiner och man kan sitta på balkongen. Tyvärr hade jag inte gjort i ordning min balle så det var inte så mysigt att sitta där. det fick bli bulle å mjölk inomhus istället.


Imorgon drar jag till Visingsö på träningsläger. Ska bli så jävla kul. Det är inget Danmark men detta är i stort sätt ett nytt lag så vi kanske behöver lite nya rutiner. Kul kommer det att bli hur som helst. Jag är ju med å planerar lekarna men det har blivit lite dåligt med det. Så vi får väl se hur det blir, det är ju inte ett gäng Dalmatiner som ska iväg och leka hjäl sig. Vi ska ju hinna träna och spela matcher oxå. Men några skojsiga lekar har vi nog fått med oss.


Hoppas att ni får en kul helg utan mig :o

Inga kommentarer: