måndag 13 april 2009

Sveriges sämsta bloggare

Ok jag kan nog utnämna mig själv till Sveriges sämsta bloggare. Fan vad jag är dålig på att uppdatera, men jag hinner fan inte med. Så mycket annat som är viktigare än att sitta här å stirra. Men nu har det i alla fall varit påsk å i fredags var jag, Eide, Kicki, Erika, Tobias och Johan å grillade hos Eddie. MYCKET trevligt måste jag säga. Tyvärr tänkte jag inte på att ta med kameran, men mycket påpassligt av kicki att göra detta så jag tänkte sno lite bilder från henne. Efter grillningen blev det mogendans på Bishop, dvs en massa öl. Trevligt trevligt måste jag säga. Dock blev kvällen ganska tidig (som sagt mogendans).


Männen motera, kvinnorna i köket Erika eldar satan


Eide mår som en kung :) Tobias och Eddie



Jag å Eddie (kolla utsikten) Mmmmmm jag är inte bitter

Lördag: Jag var ute och skulle fota lammen i Kronoberg, men jag tyckte att det var alldeles för pinsamt att hoppa ut och fota på någon annans gård + att det kommer att vara mycket snyggare att ta på de när det börjar bli lite grönare. Gisslet är dock att de inte kommer att vara lika små då, så det är lite pest eller kolera. Jeje det blev i alla fall en glass ute i Evedal tillsammans med Eide och Eddie så jag var glad i alla fall. Men inga foto på detta event heller. haha jag är lika kass på att fota det som händer som att skriva om det. Men det började närma sig en fin kväll så vi bestämde oss för att återigen grilla hemma hos Eddie (stans bästa utsikt btw). Jag, Eide, Kicki och Eddie tog en liten grill, sen blev det lugnt med en film och påskgodis :). KOm inte ihåg vilken film det var men det var väl hmmmm vad ska man säga typ ok antar jag.



Söndag: Idag var det kalas hemma hos Linnéa. Det bjöds på lax, ägg och andra delikatesser. MYCKET gott. Det är faktiskt lite vuxen poäng att tycka om lax. Jag slänger upp lite bilder på kalaset så är det väl inte så mycket mer att orda om det. Ett helt vanligt kalas.


Det äldre gardet på den framtida alltanen Märta och Theo



Isak tycker om att busa Melvin gillar fotboll
Grattis Eddie btw!
Kvällen vigdes åt storstädning (det som jag skulle göra i helgen egentligen men det var lite för fint väder för det). Så jävla skönt att rensa ut sina garderober och slänga en massa skit och plocka ner i källaren. Slängde en hel massa faktiskt och fick riktigt bra ordning på allt så nu är jag stolt.
Nu ska jag öppna ett nytt inlägg och prata om dagen istället.

1 kommentar:

kickasssssssssssssss sa...

hmmm.... ska fortsättningsvis copyrighta mina bilder!!!!!!! ;)