måndag 13 april 2009

Söndrig kamera

BTW. Jag tror att min kamera är paj, jag har trott det länge nu och det hände säkert nåt med den när den åkte i golvet. Men skärpan ligger hela tiden något till vänster fast att jag har den centrerad i kameran :P skit störigt. Först trodde jag att det berodde på objektivet som satt på när kameran landade i golvet, men jag ser även samma tendenser när jag tar med det andra objektivet så nu misstänker jag att det är kameran. Ska jag behöva lmäna in den denna våren oxå :P det pallar jag inte. Förra året var den inne i 3 eller 4 månader bara för en liten koll. Jävla skit missförstånd från både Erntssons där jag lämnade in den och Pentax som kollade den. Å inte ett skit fick man för det. Troligtvis bara en söndrig kamera. Jaja jag får väl testa den lite å kolla om det är mig felet beror på eller om det är kameran, men jag tycker det händer nästan varje gång så det är lite mysko.

Inga kommentarer: