söndag 15 mars 2009

Kalas

Igår var jag ute och ölade lite med mina kära vänner. Det var mycket trevligt, tyvärr är min kropp på tok för gammal för att inte vara trött dagen efter. Men jag måste säga att jag mådde oväntat bra ändå. Jag hade inte ont i skallen eller nåt annat som annars brukar komma som ett brev på posten. Så tack för den trevliga kvällen, måste vi göra snart igen.


Idag har jag trots min extrema trötthet varit på barnkalas. Melvin har ju uppnått den mycket eminenta åldern av 2år. Roligaste pressenten måste ha varit de schyssta skatar-dojorna som Melvin till och med ville sova med. Han hade de på sig HELA kvällen. För de som är intresserade och känner för att anteckna nästkommande information kan hämta papper och penna. Vi fick god pasta med kycklinggryta till middag och maräng-glasstårta till efterrätt.
Som vanligt hade jag kameran med mig och dokumenterade samtliga deltagare på kalaset, dock hann jag inte få med Nicke och Linnéa på bild. De skulle ha gäster och missade den goda fikan.


Theo tycker om sin lillebror

Lagom glad över tårtan. Klart att han var, gottegrisen :)
Farmor och farfar
Mormor och morfar
Min snygga mormor 92år var oxå på kalas

1 kommentar:

Anonym sa...

det såklart Melvin ville sova med skatar-dojorna, nån kan ju sno dem under natten :P