fredag 8 augusti 2008

Ett försök!

Hallå du som läser!


Ok, detta kommer att bli ett försök i det här som då kallas blogging. Jag har ingen aning om hur det fungerar eller om jag ens kommer att tycka att det är speciellt kul att lägga ut valda delar av sitt liv så att alla kan läsa det. Men va fan man måste ju i alla fall prova. Det är ju ett tidsfördriv på nätterna.


Så vad ska man då skriva om i sin första blogg? Hmmmm hmmm hmmmm, kan ju summera mitt så kallade sommarlov med att det hitintills har varit ganska händelselöst. Men jag har ändå upplevt en av de magstarkaste upplevelserna i mitt liv å det har inget med något adrenalinpmpande att göra.


Jag har varit på mitt livs första Bruce Springsteen konsert, å vilken konsert det var sen.
Jag menar gubben är snart 60år å håller en 3h lång konsert UTAN paus. Helt otroligt å han kan verkligen konsten att få med sig publiken. Kan säga att jag blev lite kär i gubben efter konserten å har sen dess i stort sätt bara spelat Bruce vart jag än befinner mig. Ok jag har ganska lätt för att gråta men det kändes ganska löjligt att känna ögonen vattnas redan efter 3 toner bara för att det var så mäktigt.


1 kommentar:

Anonym sa...

Inte visste jag att du har så lätt till tårar, jag har aldrig sett dig gråta. Att du gillar gamla gubbar visste jag däremot;-)