torsdag 9 oktober 2008

Förvirringen är total

JAG HAR KLARAT MIN TENTA!!!
Det visar sig att mina febriga hjärnceller kan få tummen ur och skriva ihop nåt som resulterade i betyget G. Kan säga att jag är ganska nöjd idag. Det var min sista tenta, nu är det "bara" examensarbetet kvar. Den lilla lilla detaljen.

Kan oxå meddela att jag har turen att åka på en förkyldning IGEN (ironin flödar)! Är lite trött på det nu när jag har köpt ett dyrt träningskort på simhallen, då vill jag kunna nyttja det till fullo. Inte ligga hemma å harkla en massa slem. Dör den som vill bli sjuk eller bara har någon psykoläggning så kan jag spara allt det gröna mojset som jag hostar upp på morgonen, det går ändå inte att spola ner i handfatet. Jo med lite våld så går väl det oxå som allt annat.

Harkel!

1 kommentar:

Anonym sa...

Måste bara inflika en viktig detalj... du får nog ändra din profil. Du är ju inte 26 längre.