torsdag 23 oktober 2008

Mer foto

Har varit ute och fotat lite igen. Dock inte så jätte skojsiga bilder men lite färg är det i albumet i alla fall. Meningen var att jag skulle ut och fota någon vettskrämd älg så här mitt i älgjakten men de hade väl sprungit och gömt sig. Men jag hittade tre små söta rådjur som stod och käkade ute på ett fält i solnedgången (ja klockan var väl typ 17 eller nåt men solen var ändå borta, det går väldigt fort nu). Sen hittade jag en mysig höstväg på vägen hem, den ser lite mystisk ut vilket jag gillar.


Två kvällar senare skulle jag oxå ut och fota men då var jag ute på tog försent, solen gick ned och jag hittade inga motiv. Jag får nog hålla mig till helgerna med mitt fotande så att kameran får en ärlig chans att ta några bilder.



1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, ut å fota en helg med mig å låt mig testa!!