lördag 6 december 2008

A6, Jönköping

Idag har jag och Eide varit i Jönköping och gått lite på A6. Skönt att komma ifrån sin lägenhet och stan lite. Man sitter jag bara inne och skriver hela tiden när man gör sitt examensarbete.
Som vanligt hade jag de STORA spenderbyxorna på och köpte ett tv spel för 29:- ooooouuuuu. Men A6 var ju ingen höjdare längre, det var ju samma affärer som vi har här så jag blev lite snål. Kände att jag lika väl kunde köpa nåt här. Han som var med och som inte skulle köpa nåt hittade självklart två tröjor :P. Lite avis var jag att han gick med en stor kasse men men det var väl inte riktigt meningen att jag skulle handla nåt heller var mest skönt att komma ifrån lite å se nåt annat.
Få se om jag springer ett varv på stan imorgon här hemma å hittar nåt istället, åååååå så exklusivt :)

Inga kommentarer: