måndag 22 december 2008

Skogen

Det var fest igår och jag var väl under omständigheterna ganska pigg. Vaknade runt 10 tiden (jävligt tidigt med tanke på att jag kom i säng vid typ 4), tittade ut och såg solen skina. Blev genast piggare och bestämde mig för att ta vara på att jag för en gångs skull inte var dö-bakis. Här skulle ut och fotas i skogen. Åkte till Lövsjön utanför Sandsbro men när jag väl kom dit så fanns det inte så mycket att fota :P Men jag knäppte några bilder på Lövsjön i alla fall, fick ju passa på när solen var framme. Även om det inte blev så många bilder så blev det i alla fall en uppfriskande tur i naturen och ett värmande bad när jag kom hem så nu kommer jag nog att sova gott inatt.

1 kommentar:

Anonym sa...

har aldrig tänkt på Lövsjön...vet du om man kan gå runt hela sjön? Hoppas du har haft en bra jul...och å får jag väl säga gott nytt år också...