söndag 7 december 2008

Skridskor å kalas

Idag ringde pappa å väckte mig vid 9. Jag skulle ju med ut till Åby och ta årets första skridskordrag. Kan inte säga att jag var allt för pigg eftersom jag kollade på klockan kvart i 3 sista gången :P men men det är väl som vanligt. Det sägs ju att Eistein typ sov 4h per natt eller nåt, så det är kanske bara nyttigt för mitt interlekt. Det är inte bra för min näsa däremot, håller på att bli så fruktansvärt förkyld. Men det var skönt att komma ut lite i alla fall. Fick ju fiiiiiika och det är VIKTIGT.

Gillar bilden, ser ut som att Melvin har puttat Theo.



Efter skrinnandet så var det dags för en liten tur förbi Sune. Han behövde lite sällskap och lite nytt vatten. Höll på att somna i soffan men det var tur att jag inte gjorde det för vid halv 3 skulle jag vara ute i Sandsbro för att fira mormors 91-års dag. FATTA 91år, det är sjukt länge man har levt om man har levt i 91år. Imponerad av mormor även om hon är lite skranglig (har man väl rätt att vara om man är så gammal). Tog lite fina bilder på mammas fina kakor men den kameran glömde jag ute i Sandsbro så de får jag väl lägga ut någon annan dag. Gott var det i alla fall och mammas första småkakasbak kan bedömmas som lyckat. Lägger i alla falll ut ett par bilder på två fikandes och pulka/skridskoåkandes grabbar. Slänger med ett par bilder på ett par fåglar som satt och åt utanför familjen Åbys fönster. Bilderna blir dock inte så bra eftersom jag tog de genom fönsterrutan.


Det omtalade kakbordet.

Inga kommentarer: