tisdag 30 december 2008

Julen

Ja det har även varit jul hos familjen Nordén. Konstigt, tydligen hade jag varit snäll i år igen för tomten kom med några julklappar till mig. Det tackar man för (även om vissa julklappar hade glömts hemma)... Men det är tradition, oftast brukar det dock vara mamma som glömmer och kommer med ett paket någon gång i mars. Ja julen är ju som bekant min favvis tid på året så jag har inte så mycket att säga förutom att allt var väldigt mysigt och traditionsenligt. Tyvärr avsaknades en viss julstämning pga. allt jävla plugg som man kan bli helt knäpp på. Men men, jag får tänka på att det snart är över istället.


Tomten kom :)

Bevis på at jag oxå hade varit snäll

Tomtens nissar (obs. Melvins öra) Nappnisse


En poppis gubbe.

En nöjd julgris

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker att julgrisen är sötast :-) Tycker att jag ser en viss likhet med Isak.