torsdag 4 december 2008

Fototävling

Idag var jag med i min första fototävling på Växjöfotoklubb och temat denna månaden var Makro. Tänkte först inte ställa upp med tanke på att duktiga som är med och tävla men det är ju ingen som får reda på vems bilder det är så jag såg det som en kul grej. En av mina bilder kom på en hedrande 3:dje plats och jag blev jätte glad för det betydde att det var någon/några som röstade på att min bild skulle vinna. Bilden var ju inte direkt innovativ och det var en av de första jag tog i sitt slag men den är fin och jag är faktiskt ganska så nöjd med den. Aja nu kan jag gå och lägga mig lite gladare i alla fall och lite mer inspererad till att ställa upp i fler tävlingar. Imorgon är det A6 som gäller för lite shoping.

Bilden som kom på 3:dje plats

1 kommentar:

Anonym sa...

Kolla i droppen. Spöken finns.
Adde