onsdag 5 november 2008

Emma på besök

Igår (tisdag), var Emma på besök. Det var trevligt, det var ett tag sen vi sågs. Som vanligt tog vi å lunchade lite kina-käk så att man svullade upp så där lagom gött. Självklart tog vi en sväng i storstan oxå, och Emma TVINGADE mig att shoppa en ny tröja inne på Bikbok. Jätte jobbigt att bli tvingad till sånna inköp men vad gör man lixom, jag är liten och svag ;)


Efter en kylig stadsvandring var vi tvugna att fixa lite fika. Hem till mig och gjorde iordning en riktig lyxfika som bestod av varmchoklad med grädde och min goda rulltårta. Extremt lyckad fika :)
Receptet på chokladen: mjölk, Oboj och grädde.





Tur att man åkte och tränade på kvällen sen :)

Bilder tagna med min Sony.

1 kommentar:

Anonym sa...

för jävligt när folk tvingar en att köpa saker, jag råkar ut för det jämnan.Folk bara tjatar å tjatar och säger: men det är du väääärd! Visst är det jobbigt?!?!