torsdag 6 november 2008

Leos Lekland

Idag blev det ett besök på Leos lekland tillsammans med Theo, Melvin och Annelie. Det är ju tur att man har några barn att skylla på när man ska till ett sånt här ställe för fy så kul det var. Passade lika bra för oss vuxna barn som de som SKA flänga runt, skrika och skratta. Det fanns saker så att man lätt kunde spendera 3h där. Det fannsbollhav (små bollar och stora bollar), mängder av olika rutchkanor, kanoner att skjuta bollar med, flertalet studsmattor, cykelbana, världens klätterställning m.m. Det var heller inte så farligt dyrt att äta där (glöm inte att jag är skyldig dig 45:- Annelie). Ett sånt ställe kan ju lätt ta 100:- för en korv med bröd lixom. Jag fick kyklingspett med pommes och sallad och dricka för 45:-. Tycker jag var ganska överkomligt. Bilderna som jag tog blev dock inte så jätte bra, svårt ljus som fan att ta i och att använda blixten är ju väderlöst, blir så fult. Och om bilderna skulle bli bra var barnen tvugna att sitta stilla, HALLÅ VI VAR PÅ LEOS LEKLAND. Men jag tänker ändå visa några bilder så att ni se hur kul vi har haft det idag.




Inga kommentarer: