måndag 17 november 2008

Korsbands flashback

I helgen var det SMP-sparken. det gick väl ganska bra för laget och om jag hade fått mer än 4h sömn den natten så har jag nog gjort mål. Vi spelade två oavgjorda, en vinst och en förlust (mot ett betydligt bättre lag). Dagens händelse var när Ellen lyckades träffa dommaren rakt i mellangärdet så luften gick ur han. Matchen fick ta en kort paus, synd om dommaren men samtidigt lite skojigt. Hon fick ett snyggt märke på knät som tack.


Själv lyckades man skaffa sig ett ordentligt skrapsår (wie immer).


Fia och nyopererade Sara kom och tittade vilket gav korsbands flashback. Men när jag fick se deras små fjuttiga ärr blev jag lite avis. Så nu tänkte jag publicera min gamla bild som jag har varit förbjuden att visa dem innan :) nu får de se hur det såg ut på den gamla goda tiden.
Inte för att Mia är inne å läser min blog vad jag vet så måste jag ändå publicera ett kort på henne bara för att jag fick med henne på bild :)

Inga kommentarer: