tisdag 25 november 2008

Helgen!

Helgen har varit väldigt lugn. Sara var i Växjö och hade ljusparty så jag fikade och pratade lite med henne. Åker nog ner till henne på lördag, kan vara trevligt med lite fest och gemenskap i Malmö. Är dock lite sur på SJ, kostar fan 300:- tur och retur. Tycker att det är lite dyrt om jag i bara ska dit lördag, söndag. Då kan man lika väl var lite omiljövänlig och köra bil. Men det känns ganska tragiskt.






Var ute 5min i söndags och försökte fota lite. Var ju tvungen att testa mitt stativ, så jag drog till campus för där vet jag att det finns en fin myr. Men nja det blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig. Men det blev en bild av hur Växjös "fina" värmeverk ser ut sett från denna myr.











Söndagsmyset blev mys med stort M. Åkte ut och vålgästade Nickes och Linnéas hus. de är ju i USA nu så bubbelbadet står ledigt :) Vi käkade pizza badade och kollade på 80-tals rulle "Jakten på den försvunna stenen".
Taget med Eides mobil

1 kommentar:

Anonym sa...

...detta fula värmeverk...utsikten är ju så grymt fin från vattentornet...tills man upptäcker värmeverket...Hoppas allt är bra med dig annars...Ses kanske på fotomötet nästa vecka...?!
/ Joanna