onsdag 12 november 2008

Skidabstinens

Asså nu har jag verkligen seriös skid- och snöabstinens. Varför ska man bo så långt söderut. Börjar även bli lite stressad över min kommande skidsäsong. Varför ska alla åka så tidigt, är det ingen som åker 1:a feb å kommer hem sista mars typ (och som inte ska över atlanten). Jag tycker att jag är värd det nu efter 3,5 års plugg. Hade varit sååååååå skönt och så behövligt att bara få åka och fota. Vilken dröm. Aja det är mycket man vill och mycket som ska stämma för att drömmar ska slå in. Hoppas att vi får snö till jul i alla fall, och att jag kommer iväg en liten sväng till alperna. Slänger upp ett par snöiga kort i alla fall så att jag får lite känsla i min blog.

1 kommentar:

Anonym sa...

fy faaaan vilka obehagliga bilder. Ryggade tillbaka när jag såg dem!!!!